Monday, February 14, 2011

天天


“爱你一万年” 我没有对你说,因为太遥远,不切实际!

“爱你一生一世”我不曾对你说,因为太负担,压力的很!

“我爱你”我更加少说,因为太肤浅,怕说了你觉得轻挑敷衍。


但我只想每天陪着你笑,陪着你哭,陪着你的忧愁,陪着你的喜怒哀乐,陪着你时时刻刻的点点滴滴,那就足够了,每一天就好!


...this is the fifth 情人节,7zai 对 9zai 说“ello, sayang sayang!”


bb sayang everyone in the family, cos we are one family.

the family is incomplete without anyone.


9zai is exist in this world de.

they are one pair de. One leaves the other half won't survive de.

cos they live for each other.

No comments: